Αλλαγές & Επιστροφές

Έχετε κάθε δικαίωμα να αλλάξετε το προϊόν που έχετε παραγγείλει είτε επειδή δεν σας κάνει το νούμερο είτε επειδή αλλάξατε γνώμη,εντελώς δωρεάν

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, σας επιστρέφουμε την αξία της παραγγελίας σας μείον τα μεταφορικά της αποστολής,τα οποία είναι 6€ αν έχετε πληρώσει με κάρτα/τραπεζική κατάθεση και 8€ αν έχετε πληρώσει αντικαταβολή. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται σε έναν τραπεζικό λογαριασμό που θα μας δώσετε εντός μίας εβδομάδας.


Για την διαδικασία της αλλαγής/επιστροφής πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
  1. Μας καλείτε τηλεφωνικώς πριν την αποστολή για να σας ενημερώσουμε για την διαδικασία. Σε περίπτωση αλλαγής καλό θα είναι όταν μας καλέσετε να έχετε καταλήξει στο προϊόν που θέλετε.
  2. Στέλνετε το δέμα μαζί με την απόδειξη  πίσω σε εμάς μόνο με την ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ. Συγκεκριμένα στα στοιχεία MDSPORT Κύπρου 3 – Αριδαία, Τ.Κ. 584 00 Ν.Πέλλας Τηλ: 2384 500 45
Για να έχετε το δικαίωμα αλλαγής/επιστροφής ενός προϊόντος πρέπει να τηρηθούν στο ακέραιο οι παρακάτω όροι:

  1. Μας ενημερώνετε τηλεφωνικώς άμεσα σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή/επιστροφή.Η επικοινωνία μαζί μας δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 10 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης.
  2. Το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να βρίσκεται ακριβώς στην ίδια κατάσταση με αυτή που σας τα παραδώσαμε χωρίς σημάδια φθοράς ή χρήσης.
  3. Το προϊόν πρέπει να έχει όλες τις ετικέτες και συνοδευτικά καρτελάκια του κατασκευαστή που είχε με την αγορά του προϊόντος.
  4. Αλλαγή/επιστροφή με κατεστραμμένη αρχική συσκευασία λόγω αμέλειας του πελάτη/αποστολέα ή αυτοκόλλητη ταινία στο κουτί ή και σημειώσεις με στυλό/μαρκαδόρο, δεν θα γίνεται αποδεκτή!
  5. Αλλαγές δεν πραγματοποιούνται σε εσώρουχα, μαγιό & κάλτσες.

Αν το προϊόν δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις διατηρούμε το δικαίωμα να μην δεχτούμε το αίτημα επιστροφής - αλλαγής σας.
Αν το προϊόν που σας παραδώσαμε είναι ελαττωματικό ή λανθασμένο εκτός από το δικαίωμα αλλαγής μπορείτε να μας ζητήσετε τα χρήματα σας πίσω. Μόνο σε αυτές τις δύο περιπτώσεις επιβαρυνόμαστε εμείς εξ'ολοκλήρου τα μεταφορικά έξοδα.
O πελάτης δεν έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει τα προϊόντα πριν υπογράψει ότι παρέλαβε το δέμα, αντίθετα πρέπει να παραλάβει το πακέτο και να γίνει η δοκιμή αργότερα. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν σας κάνει για οποιοδήποτε λόγω θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά και στην συνέχεια γίνεται συνεννόηση με την ταχυδρομική εταιρεία για να καθοριστεί η διεύθυνση και η ώρα παραλαβής του δέματος.