Αλλαγές & Επιστροφές

Πολιτική Επιστροφών MDSPORT

Αλλαγές & Επιστροφές

Έχετε κάθε δικαίωμα να αλλάξετε το προϊόν που έχετε παραγγείλει είτε επειδή δεν σας κάνει το νούμερο είτε επειδή αλλάξατε γνώμη,εντελώς δωρεάν

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, σας επιστρέφουμε την αξία της παραγγελίας σας μείον τα μεταφορικά της αποστολής,  τα οποία είναι 6€ αν έχετε πληρώσει με κάρτα και 8€ αν έχετε πληρώσει αντικαταβολή. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται σε έναν τραπεζικό λογαριασμό που θα μας δώσετε εντός μιάς εβδομάδας.

Για να αποφύγετε την πιθανότητα λάθους παραγγελίας σας προτείνουμε να συμβουλευθείτε το Μεγεθολόγιο μας ή να μας καλέσετε.

Για την διαδικασία της αλλαγής πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  1. Μας καλείτε τηλεφωνικώς πριν την αποστολή για να σας ενημερώσουμε για την διαδικασία. Καλό θα είναι όταν μας καλέσετε να έχετε καταλήξει στο προϊόν που θέλετε.
  2. Στέλνετε το δέμα ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ πίσω σε εμάς ΜΟΝΟ με την ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ. Συγκεκριμένα στα στοιχεία MDSPORT Κύπρου3 –Αριδαία, Τ.Κ. 584 00 Ν.Πέλλας Τηλ: 2384 500 455
  3. Αυτό ήταν!!! Από εκεί και πέρα δρομολογούμε εμείς την διαδικασία.

Για να έχετε το δικαίωμα αλλαγής ενός προϊόντος πρέπει να τηρηθούν στο ακέραιο οι παρακάτω όροι:

  1. Μας ενημερώνετε τηλεφωνικώς άμεσα σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή. Η επικοινωνία μαζί μας δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 10 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης.
  2. Το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να βρίσκεται ακριβώς στην ίδια κατάσταση με αυτή που σας τα παραδώσαμε χωρίς σημάδια φθοράς ή χρήσης.
  3.  Το προϊόν πρέπει να έχει όλες τις ετικέτες και συνοδευτικά καρτελάκια του κατασκευαστή που είχε με την αγορά του προϊόντος, όπως και την συσκευασία (πχ κουτί παπουτσιών) που συνοδεύει αυτό.

Αν το προϊόν δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις διατηρούμε το δικαίωμα να μην δεχτούμε το αίτημα επιστροφής - αλλαγής σας.

Αν τώρα το προϊόν που σας παραδώσαμε είναι ελαττωματικό ή λανθασμένο εκτός από το δικαίωμα αλλαγής μπορείτε να μας ζητήσετε τα χρήματα σας πίσω. Μόνο σε αυτές τις δύο περιπτώσεις επιβαρυνόμαστε εμείς εξ'ολοκλήρου τα μεταφορικά έξοδα.

O πελάτης δεν έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει τα προϊόντα πριν υπογράψει ότι παρέλαβε το δέμα, αντίθετα πρέπει να παραλάβει το πακέτο και να γίνει η δοκιμή αργότερα. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν σας κάνει για οποιοδήποτε λόγω θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά και στην συνέχεια γίνεται συνεννόηση με την ταχυδρομική εταιρεία για να καθοριστεί η διεύθυνση και η ώρα παραλαβής του δέματος.