ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Το καλαθι σας

Αλλαγές & Επιστροφές

Έχετε κάθε δικαίωμα να αλλάξετε το προϊόν που έχετε παραγγείλει είτε επειδή δεν σας κάνει το νούμερο είτε επειδή αλλάξατε γνώμη.

 

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, σας επιστρέφουμε την αξία της παραγγελίας σας μείον τα έξοδα της αποστολής,τα οποία είναι 8€.

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η συναλλαγή.

Σε περίπτωση αντικαταβολής σας επιστρέφουμε το ποσό μεσω του λογαριασμού σας (iban) που θα μας δώσετε.

 

 

Σε περίπτωση αλλαγής προϊόντος με κάποιο άλλο η χρέωση είναι 6€,ανεξαρτήτως διαφοράς που θα προκύψει από την αλλαγή.

(Αλλαγές δεν πραγματοποιούνται σε εσώρουχα, μαγιό & κάλτσες)


Για την διαδικασία της αλλαγής/επιστροφής χρημάτων πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

 

  1. Μας καλείτε τηλεφωνικώς πριν την αποστολή για να σας ενημερώσουμε για την διαδικασία. Σε περίπτωση αλλαγής καλό θα είναι όταν μας καλέσετε να έχετε καταλήξει στο προϊόν που θέλετε.Η επικοινωνία μαζί μας δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 14 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης.

  2. Στέλνετε το δέμα μαζί με την απόδειξη πίσω σε εμάς μόνο με την ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ και με χρέωση παραλήπτη. Συγκεκριμένα στα στοιχεία Κύπρου 3 – Αριδαία, Τ.Κ. 584 00 Ν.Πέλλας Τηλ: 2384 500 455

Για να έχετε το δικαίωμα αλλαγής/επιστροφής χρημάτων ενός προϊόντος πρέπει να τηρηθούν στο ακέραιο οι παρακάτω όροι:

 

  1. Το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να βρίσκεται ακριβώς στην ίδια κατάσταση με αυτή που σας τα παραδώσαμε χωρίς σημάδια φθοράς ή χρήσης.

  2. Το προϊόν πρέπει να έχει όλες τις ετικέτες και συνοδευτικά καρτελάκια του κατασκευαστή που είχε με την αγορά του προϊόντος.

  3. Το προϊόν θα πρέπει να ειναι συσκευασμένο σε σακούλα πρίν παραδωθεί στην ετερεία κούριερ.

  4. Αλλαγή/επιστροφή με κατεστραμμένη αρχική συσκευασία λόγω αμέλειας του πελάτη/αποστολέα ή αυτοκόλλητη ταινία στο κουτί ή και σημειώσεις με στυλό/μαρκαδόρο, δεν θα γίνεται αποδεκτή!


Αν το προϊόν δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις διατηρούμε το δικαίωμα να μην δεχτούμε το αίτημα επιστροφής/αλλαγής σας.

Αν το προϊόν που σας παραδώσαμε είναι ελαττωματικό ή λανθασμένο εκτός από το δικαίωμα αλλαγής,μπορείτε να μας ζητήσετε τα χρήματα σας πίσω.

Μόνο σε αυτές τις δύο περιπτώσεις επιβαρυνόμαστε εμείς εξ'ολοκλήρου τα μεταφορικά έξοδα.

O πελάτης δεν έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει τα προϊόντα πριν υπογράψει ότι παρέλαβε το δέμα, αντίθετα πρέπει να παραλάβει το πακέτο και να γίνει η δοκιμή αργότερα.